keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Lahjontaa


Minua on lahjottu. Salainen neuleystäväni lähetti minulle aivan ihanan paketin...arvatkaas maltoinko kävellä postista kotiin avaamatta :D Paketista paljastui muumi-purkki, Marks&Kattensin Duo lankaa, huopuvia kukkasia, ystävänpäiväkortti ja kirje. Värit osuivat ihan nappiin, rakastan punaista! Ja et SNY arvaakkaan kuinka oikeaan osuit purkin kanssa, minä olen todellakin purkki-ihminen:D Nyt vain pähkäilen, raaskinko laittaa purkkiin Pennin muroja, jotka kipeimmin purkkia tarvitsevat... Lanka on mielenkiintoista, en ehkä itse olisi uskaltanut moista ostaa, mutta eiköhän siitä jotain kivaa synny:) Aivan mainio paketti!


Tänään on ollut posteljoonillamme paljon kantamuksia, sillä minulle tuli myös #neulonnan ystävänpäivän asustevaihdon paketti. Sire lähetti minulle kämmekkäät (villa-pellava-puuvilla), kaulakorun ja rannekorun (ihanassa kuoressa!) ja kortin. Suuri kiitos! Penni oli kovasti katkera, kun mamma sai helminauhan ja hän ei :D


Penniä lahjottiin viikonloppuna uudella huiskalla, joululahjaksi saatu alkoi ollakkin jo aika surkea, kaksi höyhentä jäljellä... siis kovasti tykätään <3

Helmikuun neulomisiani kannattaa seurata lankahamstereissa, en jaksa kahteen kertaan raportoida tekemisiäni (tiedän olen laiska, ja minulla on kuulemma myös erikoislaatuinen huumorintaju). Lisäksi tekeleeni löytyvät kyllä Ravelrystä...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä, jos paketti oli mieluisa. Tuo lanka minua hiukan mietitytti, sillä en itsekään yleensä rohkene tarttua noin erikoisiin materiaaleihin. Värit vaan vetivät puoleensa, kun olin juuri lueskellut sinun värimieltymyksistäsi. Toiselle ostaessa on jotenkin helpompi tehdä tuommoisia rohkeita ratkaisuja kuin itselle hankkiessa.

Duo-langalle löytyy muuten ohjeita valmistajan sivuilta, ainakin liiviin (http://www.marksandkattens.com/07073.html) sekä pipoon ja huiviin (http://www.marksandkattens.com/07072.html).

Niin, ja saahan sitä kissallakin olla tyylikäs ruokapurkki! :)

-sifferi the SNY